Van Thillo: ‘Snel beter onderzoek combinatie print en digitaal’

‘Het is jammer dat de combinatie print en digitaal nog niet goed in kaart kan worden gebracht.’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat zegt De Persgroep-topman Christian van Thillo. Hij meldde dit vorige week tijdens de bekendmaking van de jaarcijfers van het mediaconcern. dat De Persgroep kijkt naar een overname van NRC Media.

‘Onze Nederlandse nieuwsmedia - de vier dagbladen AD, Parool, Trouw en Volkskrant – hebben een redelijk stabiel bereik. Maar als we het over bereikscijfers hebben dan kunnen we dat hier nog niet goed meten. In België beslissen exploitanten, mediabureaus en adverteerders samen over deze cijfers en daar gebeurt het gewoon goed. Nederland heeft snel behoefte aan de juiste cijfers. Wat metingen betreft hebben we hier een jungle aan keuzes.’

Meer over de strategie van De Persgroep in 2014 in het nummer van Adformatie dat volgende week verschijnt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie