XXS Amsterdam tekent voor de realisatie van de campagne.
Wat VakantieVeilingen naar eigen zeggen onderscheidt van andere vakantie-aanbieders, is dat een arrangement of product wordt gewonnen via een veiling.
Emotie
‘Het gaat voor bezoekers niet alleen om de prijs’, stelt José Evers, partner van XXS Amsterdam. ‘Het is de combinatie van het zelf bepalen van een prijs, de spanning van het winnen, het “pakken” van een veiling en de ervaring die je vervolgens beleeft. Deze emoties komen samen in de pay-off Hebbes’.
'Inmiddels zijn we gegroeid en is ons aanbod uitgebreid met een variëteit aan vrijetijdsbestedingen als dierentuinen, pretparken en gadgets', voegt Fabian Spaargaren, marketing director van VakantieVeilingen, toe. 'Dat maakt ons marktleider op het gebied van veilingen op Nederlandse bodem. Dat willen we graag onderstrepen en XXS Amsterdam heeft daarvoor de juiste snaar weten te raken.'
De campagne is sinds deze week te zien op televisie en online:
Credits
VakantieVeilingen: Cecile Termeer, Carolien Hannink, Eline de Vor
Creatieve Directie: Hans van Nood & Remy Kurpershoek
Copy: Barend Stegeman
Art: Wessel Beumer
Strategy: José Evers
Account: Daniel Kok
Agency producers: Judith Kampman
Productiemaatschappij: Production Story
Regisseur: Jasper Zwartjes
Producer: Daphne Story
DOP: Ruzbeh Babol
Editor: Michael Horvers
Post productie: De Grot
Muziek: The Ambassadors
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!