Het bureau ontving de honderdste FWA voor een interactieve experience in opdracht van Twitter (zie foto), uitgebracht voor de jaarlijkse CES show in Las Vegas en gemaakt met het regisseurs collectief Hellohikimori.
De FWA (Favourite Website Awards) worden sinds vijftien jaar toegekend voor uitzonderlijke prestaties in webdesign. Dagelijks kiest de jury een website, de 'Site Of The Day (SOTD). Uit de dagwinnaars wordt maandelijks een Site Of The Month (SOTM) gekozen. En aan het einde van het jaar dingen deze twaalf winnaar mee naar de prestigieuze Site Of The Year (SOTY) award.
Voor Unit9 was het de honderdste keer dat een productie in de prijzen viel. Daarmee krijgt het als tweede lid toegang tot de FWA 100 Club. Eerder viel deze eer te beurt aan B-Reel dat sinds 2012 het enige lid was.
Tot de Unit9 projecten die door de jaren heen zijn bekroond, behoren Arcade Fire's interactieve videoclip 'Just a reflektor', de Disney site 'Find your way to Oz', Adobe's Creative Mind, de Lifesaver app en - last but not least - het zombie live action spel Five Minutes, waarmee het bureau vorig jaar de FWA People's Choice Award won.
Zie hier voor een overzicht van alle honderd winnende producties.