Unilever verder met NOC*NSF

Unilever verlengt het sponsorcontract met NOC*NSF met vier jaar. Het contract werd gisteravond voor het oog van de pers getekend door kersverse directievoorzitter Unilever Benelux Peter ter Kulve.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Unilever wil met de verlenging van het contract verder invulling geven aan de vitaliteitsmissie die het concern zichzelf heeft gesteld. Unilever stelt hiermee de aanwezigheid als sponsor op de Olympische Spelen van 2010 (Vancouver) en 2012 (Londen) zeker. Ook de upgrade van het KNVB sponsorcontract voor de periode 2008-2012 past in die strategie.

Deep dive
Verder maakte Unilever woensdagavond bekend dat het het zogenaamde ‘Close2Consumers’ programma uitrolt. VP marketing Unilever Benelux Gaby Vreeken zegt dat het concern nóg beter begrip wil krijgen van consumenten. Daartoe zullen alle circa honderd marketeers van Unilever 24 uur te gast zijn bij een gezin in Nederland of België. Het programma dat bij Unilever wordt aangeduid als ‘deep dive’, is niet een vervanging van marktonderzoek, maar een aanvulling daarop. Vreeken zegt dat het is bedoeld om een onderbuikgevoel te krijgen bij ‘what makes the consumer tick’.

Gaby Vreeken licht het ‘Close2Consumers’ programma uitgebreid toe in de volgende editie van Adformatie. (No. 15, verschijningsdatum 9 april).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie