Uitgever NDC begint afdeling Brand Concepts

Gerard van Driesten, voorheen strategie & concept manager bij Sanoma Marketing Partnerships, gaat er leiding aan geven.

Het nieuwe NDC Brand Concepts is gevestigd in Amsterdam. Naast Van Driesten (foto boven) wordt Martijn Jes, voorheen Clipforce, business development manager.

'Deze vernieuwing past in de dynamiek van de advertentiemarkt', zegt commercieel directeur Pier Baarsma van NDC mediagroep. 'Wij zien dat er vraag is naar creatieve advertentieconcepten en op maat gemaakte businessoplossingen voor adverteerders. Wij denken dat Amsterdam als thuisbasis hierin een belangrijke bijdrage kan leveren.' 

Het team gaat nauw samenwerken met de Persgroep rond de landelijke campagnes. Vorige maand kondigden de twee partijen een strategische samenwerking aan.

Noorderlingen bereiken
Baarsma: 'Als onafhankelijke Nederlandse uitgever hebben we onze wortels in het noorden. We vertegenwoordigen meer dan 10 procent van de Nederlandse bevolking. Met de oprichting van NDC Brand Concepts voorzien wij in de behoefte van landelijke adverteerders die de noorderling belangrijk vinden in hun mediamix.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie