Thalys werkte al eerder met het Franse bureau Rosapark en verlengt de samenwerking voor het verder ontwikkelen en uitvoeren van de merkcommunicatie van de onderneming. De Brusselse tak van DigitasLBi gaat zich richten op het versterken van de digitale strategie en CRM.
Scheherazade Zekri-Chevallet, Chief Commercial Officer van Thalys: 'De strategie die Rosapark voorstelt, biedt Thalys de gelegenheid een sterkere en meer betrokken positie te claimen die naadloos aansluit bij onze merkidentiteit "Van harte welkom". Hun visie brengt ons merk, onze ambities en positionering naar een hoger niveau. DigitasLBi laat blijken goed inzicht te hebben in de uitdagingen van Thalys op het gebied van digitale communicatie en CRM. Ze staan daarbij zorgvuldig stil bij het belang van culture verschillen in diverse markten waarin wij actief zijn. Hun strategie is ambitieus, gericht op meerdere kanalen en met een duidelijke rol voor social media. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking met beide agentschappen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!