Sony en Matise lanceren winactie-campagne tijdens ADE

De campagne draagt de naam van house-duo Dimitri Vegas & Like Mike.

Sony Music en Matise lanceren deze week tijdens Amsterdam Dance Event (ADE) de Dimitri Vegas & Like Mike Ticket Chaser.

Op de campagnewebsite is een kaart van Amsterdam te zien. Hiermee kunnen gebruikers zien waar tickets zijn te vinden in de stad. Wie als eerste met telefoon op zo’n locatie is, wint kaarten voor Amsterdam Music Festival (AMF) tijdens ADE.

De campagne loopt sinds maandag, maar de kaarten worden pas vanaf vandaag verspreid. Tijdens AMF zal het Belgische houseduo, tevens broers, Dimitri Vegas & Like Mike optreden in de Johan Cruijff ArenA. Sony zal naast de reguliere kaarten VIP-kaarten verloten.

‘We zijn altijd op zoek naar nieuwe en innovatieve manieren om onze campagnes te voeren’, zegt Bart Wismans van Sony Music NL. ‘De samenwerking met Matise waarbij we op een toffe manier geolocatie gebruiken is daar een voorbeeld van.’

Maurits Meester, van Matise: ‘Omdat we een website in plaats van een app hebben ontworpen, houden we de deelnemers op de hoogte via Facebook en sms. Zo weten spelers altijd wanneer er nieuwe tickets worden vrijgegeven.’

Credits
Merk: Dimitri Vegas & Like Mike
Adverteerder: Sony Music NL
Medium: Web , mobile
Advies en concept: Matise
Productie: Maurits Meester, Roxanne van den  Aakster, Stephan Hoogland (Matise)
Copy: Sony Music NL
Strategie: Jacko van Dijke, Bart Wismans

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie