Dat maakte ceo Peter de Mönnink vanochtend bekend tijdens het Cross Media Congres 2015 in het Amsterdamse Compagnietheater.
Sanoma/SBS wil de kijker op meerdere devices volgen en gericht reclameboodschappen sturen. 'We hebben de kijker al en verpakken het kijkgedrag in data. We doen dit samen met ING (Mindshare) en in het najaar zullen we tijdens de winterpresentatie met de eerste testresultaten komen. Over twee jaar wordt deze vorm een hit', zo voorspelde De Mönnink, die een pleidooi hield voor het meten op meerdere devices en liet doorschemeren dat dit wat hem betreft de norm in de markt wordt.
Hij kondigde ook de start van Millennial.tv aan, een site die adverteerders dichterbij deze jonge doelgroep moet brengen. Video wordt daarbij het belangrijkste, maar ook de andere kanalen - zoals analoge tv - die Sanoma/SBS tot haar beschikking heeft, worden ingezet. Eerder dit jaar werd al een belang genomen in het multichannel network (MCN) Social1nfluencers.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!