Overslaan en naar de inhoud gaan

PwC benoemt Rodger Beekman als creatief directeur en wil meer creatieven aantrekken

'Klanten van PwC hebben naast advies en technologie ook behoefte aan ideeën, concepten en creativiteit.'
Miniatuurvoorbeeld
Rodger Beekman
© -
Miniatuurvoorbeeld
Rodger Beekman
© -

Beekman gaat als creative director het Experience Center van PwC voorzien van innovatieve, creatieve en business concepten. Daarnaast richt hij zich op het verder uitbouwen van het creatieve team.

related partner content for mobile comes here

In het Experience Center moeten organisaties zicht krijgen op hoe digitale transformatie kan bijdragen aan de groei van merken en bedrijven. Het team is opgebouwd uit 3 expertises, tech, business design en creative. 

PwC onderstreept daarmee een trend die al enige tijd gaande is: consultancy's krijgen een steeds dominantere positie in de marketingcommunicatiewereld. Woordvoerder Koen Jonker bevestigt: 'Klanten van PwC hebben naast advies en technologie ook behoefte aan ideeën, concepten en creativiteit. We zullen steeds meer creatieven, business designers, dataspecialisten, et cetera gaan aantrekken.' 

Beekman werkte hiervoor als creative director bij onder andere TBWA\ en BSUR, als executive creative director bij BBDO en BPG/Bates en als chief creative officer bij Havas Worldwide, MullenLowe en 60 layers of cake, waarvan hij medeoprichter is.

Hij werkte de afgelopen 30 jaar in Europa, Japan, Rusland, Afrika en het Midden Oosten en zijn werk werd meerdere malen bekroond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
johan

Rodger Beekman has now left PwC.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in