Overslaan en naar de inhoud gaan

Ivo Roefs: ‘Talentontwikkeling staat bovenaan de agenda van de DDA’

Ivo Roefs (DDB) volgt Adjan Kodde op als voorzitter van Dutch Digital Agencies (DDA). De Haagse lobby en war for talent staan op de…
Miniatuurvoorbeeld
Hans Maltha (links) en Ivo Roefs
© DDA
Miniatuurvoorbeeld
Hans Maltha (links) en Ivo Roefs
© DDA

Een totale ommezwaai in beleid zal het niet worden. Daarvoor gaat het gewoon te goed, vinden de kersverse voorzitter Ivo Roefs (DDB & Tribal Amsterdam) en mede-DDA-bestuurslid Hans Maltha (Burst). Wat vijftien jaar geleden begon als een kleine club van gelijkgestemde ondernemers, toen nog onder de naam PIBN (Platform Internetbureaus Nederland), groeide uit tot een branchevereniging met 130 leden, die samen goed zijn voor een omzet van zo’n 750 miljoen euro en die aan nationale en internationale opdrachten werken.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in