Overslaan en naar de inhoud gaan

Cetabever hout het gewoon lekker simpel

Bij Cetabever weten ze dat niemand écht dol is op beitsen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe merkbelofte van CetaBever is Hou’t Simpel. Kees Eggink marketing manager consumer is eerlijk in het persbericht: “Een beitsklus wordt niet altijd als makkelijk of leuk ervaren. CetaBever wil consumenten graag ontzorgen bij de klus en bij de keuze voor de juiste beits.”

related partner content for mobile comes here

Bureau Energize heeft gepoogd een niet bijster interessant onderwerp als beitsen toch effectief onder de aandacht te brengen. Voor de nieuwe campagne in opdracht van CetaBever is gekozen om een praktisch product als beits zo eenvoudig mogelijk te presenteren. Deze aanpak is in de communicatiestrategie en bijbehorende campagne consequent doorgevoerd.

Poespas

Robin Pas, creative director bij Energize: “Bij het vernieuwde CetaBever is geen ruimte voor poespas. We houden het simpel, daarom hebben we gekozen voor simplistische vormen en kleuren.”

De eenvoud in de campagne zie je terug in een serie van printuitingen en de online display campagne. Daarnaast zijn radiocommercials te horen die verschillende situaties aanhalen waarin het gemak van de beitsklus wordt benadrukt. De campagne is vanaf 26 maart te horen en te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in