‘Promotionele producten maken merken sterker’, is het thema van deze campagne, die adverteerders ertoe moet bewegen om promotionele producten vaker in te zetten als reclamemedium. De campagne richt zich op commercieel verantwoordelijken binnen het groot MKB en benadrukt de belevingswereld van een promotioneel product, de langdurigheid en het effect van de investering.
PPP deed recent marktonderzoek naar het bereik en gebruik van promotionele producten. Hieruit blijkt dat 75% van de ontvangers tenminste één promotioneel product op de werkplek heeft en dat 70% promotionele producten langere tijd bewaart. Zeker als het gaat om praktische items als tassen, promotioneel textiel, gezondheids- en veiligheidsitems en schrijfwaren.
De campagne 2014 start begin november, de bedoeling is dat deze volgend jaar een vervolg krijgt. 'Want er is nog veel werk aan de winkel om promotionele producten de erkenning van volwaardige marketing media te geven,' zegt Marijke van Hoorne, directeur van PPP.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!