Oprichter Blend Magazine lanceert nieuw lifestyle-platform

The Way of Living 24 wil onafhankelijke ontwerpers, fotografen en creatieven verbinden met consumenten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

(TWOL24) is opgericht door Jurriaan Bakker - tevens  - en partner Claudia Heika.

Net als het magazine, moet TWOL24 een ‘blend’ worden van mode, design, kunst en lifestyle. Het platform gaat zich richten op consumenten die op zoek zijn naar &;bijzondere producten van een hoogwaardige kwaliteit&;.

‘Na 10 jaar samenwerken met independent labels merkte ik dat deze groep heel sterk is in het creatieve proces, maar tekort schiet op commercieel vlak’, aldus Bakker. ‘Daarom zag ik samen met mijn partner een oplossing waarbij creativiteit en commercie elkaar versterken middels technologie.’

Door internationale labels samen te brengen tot een nieuw collectief wordt de consument voorzien van een plek waar een verscheidenheid aan lifestyle producten kan worden gepresenteerd. Daarnaast biedt het platform ruimte om consumenten het verhaal achter labels en producten te ontdekken.

Bakker: &;We willen Europese labels naar de Verenigde Staten brengen, van de Verenigde Staten naar Australië, en vice versa. Het format is gebaseerd op een peer-to-peer platform - wat in onze ogen - het businessmodel voor de toekomst is.’

Inmiddels hebben al meer dan 150 independent labels uit 25 landen hun samenwerking met het platform toegezegd en kan TWOL24 meer dan 3.000 producten aanbieden op zijn platform.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie