Omroep MAX mag door met exploitatie MAX Magazine

Het Commissariaat voor de Media heeft daarvoor toestemming gegeven.

MAX Magazine begon eind februari 2013 als officieel programmablad. De titel laat in het dalende segment RTV-bladen als enige een stijging zien in printoplage. Volgens  van NOM ging de titel in Q4 2014 t/m Q3 2015 vergeleken met dezelfde periode een jaar eerder van 68.823 naar 86.990 exemplaren.

Ook de inkomsten aan advertenties en commerciële proposities nemen nog steeds toe, zegt initiator, uitgever en hoofdredacteur Peter Contant. &;Het succes toont aan dat er in de seniorenmarkt behoefte bestaat aan een weekblad. We hebben de crisis doorstaan en schrijven mooie cijfers. Een uitbouw van de betaalde oplagegroei tot boven de 100.000 is eind 2016 realistisch voor MAX Magazine.&;  

Jan Slagter, directeur van Omroep MAX: &;De doelstelling van Omroep MAX om naast radio, tv en online ook in print actief te zijn, is hiermee gerealiseerd. Dat geeft veel voldoening.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie