Premium

The Oddshop wint ‘minicompetitie’ Ministerie van Buitenlandse Zaken

Het is de tweede competitie die The Oddshop wint binnen de onlangs gestarte raamovereenkomst middelgrote en kleine campagnes van de Rijksoverheid.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met het winnen van de pitch wordt The Oddshop het vaste bureau voor de communicatie rondom de consulaire diensten.

Het traject omvat positionering, naamgeving en een meerjarige campagne om de vernieuwde consulaire diensten bij een groter publiek onder de aandacht te brengen.

Robert van der Lans, creative director bij The Oddshop: &;Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft een zeer uitgebreid aanbod van diensten die Nederlanders in het buitenland op weg kunnen helpen. Samen met het ministerie gaan we deze afzonderlijke diensten de komende tijd één gezicht geven met een helder profiel en verhaal. Zo zetten we de consulaire dienstverlening duidelijker op de kaart en creëren we meer herkenbaarheid voor het ministerie.&;

In mei  The Oddshop de competitie voor Autoriteit Consument & Markt (ACM). 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie