Nutricia gaat Woezel & Pip inzetten

Nutricia gaat samenwerken met kindermerk Woezel & Pip.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het is de bedoeling dat Woezel & Pip groente aantrekkelijker maken voor kinderen.

Dit naar aanleiding van een onderzoek van Nutricia waaruit bleek dat 70 procent van de één-/driejarigen onvoldoende groente eet.

Woezel & Pip zullen drie jaar lang op de Olvarit groente- en fruitpeuterproducten staan. De campagne bestaat uit verschillende elementen: een website met recepten en speelse ‘groente-ideeën en -activiteiten’ voor ouders. Voor kinderdagverblijven is er een educatief pakket.

In september 2013 gaat de campagne van start en zijn Olvarit-producten met Woezel & Pip te koop.

Bron:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie