Miss Etam lanceert een nieuwe huisstijl. Er is een nieuw logo ontworpen, de website is een nieuw jasje gestoken en de winkels worden gefaseerd conform de nieuwe look & feel ingericht. Het Nederlandse kledingmerk zegt te willen blijven vernieuwen, inspireren en verrassen. 'Daarom maken we stappen in zowel merk- als productbeleving.' (Nieuwe mobiele website, zie afbeelding links.)
Missie
Het merk zegt als missie te hebben om het mooiste in elke vrouw naar boven te halen. 'We inspireren haar om "mooi zichzelf te zijn" met mode voor elk moment van de dag, voor elk figuur en type én voor de juiste prijs. We bedienen onze klanten via 99 winkels door heel Nederland en via een webshop. Naast sterke prijs-product-communicatie besteden we meer aandacht aan merkbeleving om onze missie "Mooi jezelf zijn" uit te dragen. De nieuwe huisstijl, waaronder nieuwe vormgeving voor de fysieke- en online communicatie en het nieuwe logo sluiten aan bij deze ontwikkeling.'
Miss Etam verwacht door deze nieuwe manier van communiceren dat het merk dichter bij haar doelgroep komt te staan en beter in staat is om met haar klanten te communiceren over wat ‘Mooi jezelf zijn’ voor hen betekent. MIss Etam: 'Dit om de doelgroep zo goed mogelijk te begrijpen en te bedienen.'
Ontwikkeling logo Miss Etam door de jaren heen, zie onder:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!