De borden droegen teksten als ‘Change fashion’, ‘Reduce waste’, ‘Lease A Jeans’ en ‘For the love of earth’.
De Dry Mud collectie is opnieuw een duurzame innovatie van het Nederlands jeansmerk Mud Jeans. In het productieproces wordt 30 procent water bespaard, doordat deze deels uit gerecycled materiaal bestaat. De collectie is gemaakt van biologische katoen en vervezelde jeans en bestaat uit een tapered heren- en een straight dames model jeans, een cardigan en een jumper.
Met creatief bureau Cloudfactory werd een gelimiteerde ‘Mud Jeans for the love of earth' editie ontwikkeld: Dry Mud. 'Modder is prachtig, rauw, puur en sensueel. Modder herstelt, vernieuwt en brengt levensenergie met zijn vruchtbaarheid. En dat is exact de drijfveer waarop de nieuwe campagne is geïnspireerd.'
De campagne is gefotografeerd door de Nederlandse topfotograaf Carli Hermès.
Dry Mud is vanaf vandaag wereldwijd verkrijgbaar via crowdfunding platform Kickstarter.com.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!