MediaMonks neemt Amerikaans marketingbureau over

Decoded, dat mediacontracten beheert ter waarde van 275 miljoen dollar, heeft klanten als T-Mobile, Intuit, Visa en WW International.

Wesley ter Haar, oprichter van MediaMonks en Executive Director van S4Capital.
MediaMonks

Het creatieve digitale productiebureau MediaMonks heeft het Amerikaanse geïntegreerde bureau Decoded Advertising overgenomen. Doel is de contenttak van S4 Capital, waar MediaMonks onderdeel van is, te versterken. Aan de technologie- en datakant voegt Metric Theory zich bij MightyHive. S4 Capital, de bedrijvengroep van Martin Sorrell, maakte de overnames maandagochtend bekend.

Decoded, dat mediacontracten beheert ter waarde van 275 miljoen dollar, heeft klanten als T-Mobile, Intuit, Visa, WW International en SC Johnson. Het heeft tweehonderd medewerkers en kantoren aan de oost- en westkust van de VS. Decoded en Metric Theory behaalden in 2020 een gezamenlijke brutowinst van zeventig miljoen dollar, een groei van vijftig procent ten opzichte van het jaar ervoor.

'De afgelopen twee jaar werken we voor onze klanten steeds meer samen met onze expertises in data, creatie en digitale media', zegt Wesley ter Haar, oprichter van MediaMonks en Executive Director van S4Capital. 'De ervaring en kennis van Matt en zijn collega's van Decoded Agency versterkt ons in het bieden van een unitair aanbod.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie