Marketing op het toilet

Ja, marketing dringt overal door. Nu bereikt Nokia ook het damestoilet.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nokia voert campagne voor de L'Amour-collectie met als thema 'Wie wil ik zijn vandaag?' .

heeft in dat kader (in samenwerking met MediaCom en Altermedia) een brand experience ontwikkeld, laat het bureau opgetogen weten.

De damestoiletten van Escape (Amsterdam) en Club Riva (Rotterdam) zijn van 5 april t/m 3 mei omgetoverd tot L'Amour rooms.
Toiletbezoeksters moeten zich het middelpunt van een modeshow wanen, en ze mogen zelf het supermodel zijn.

Wat betekent dat in de praktijk?

De damestoiletten in Escape zijn gestyled in het roze design van de -collectie. De bezoeksters kunnen kiezen welk toilet het beste bij hen past: de Fashionista, de Paparazza, de Nachtvlinder of het Supermodel.

De bezoekster van het Paparazza toilet zal zich bijvoorbeeld belaagd voelen door horden fotografen. (Niet in het echt hoor, maar door foto's van fotografen).

De entree van Club Riva is ook omgebouwd tot een catwalk. Tijdens de twee weekenden kunnen bezoeksters een 'supermodel make over' krijgen.

Er is een bekende (?) kapper, John Beerens, aanwezig die samen met een visagiste de dames voorziet van een nieuw kapsel en make up. Elke dame gaat op de foto en krijgt haar Nokia Supermodel-for-a-day-foto mee.

Ja, het kost wat, maar Nokia zal er de opinieleidsters wel mee beraken. Of zoiets?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie