‘Marketeers geven meer uit aan digitale elite’

De top 2% van het wereldwijde publiek voelt zich vier keer meer betrokken bij merken via cross channel reclame. Marketeers geven 108% meer uit om zulke elite gebruikers te bereiken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat blijkt uit het nieuwe , het cloud marketing platform. In het rapport staat dat de digitale elite $76,900 per jaar of meer verdient, tussen de 21 tot 34 jaar oud is en op kantoor werkt. Turn noemt ze ‘het meest cross channel geörienteerde publiek’.

Inzichten van Turn over deze groep zijn onder meer: de digitale elite zal 32 keer meer met merken in aanraking komen via drie of meer verschillende kanalen dan andere consumentengroepen. Adverteerders gaven 40% meer uit dan in Q1 2013 om de elite groep te bereiken. 83% van de digitale elite woont in de Verenigde Staten, maar er is een explosieve groei in de EU, Azië en Zuid Amerika. In Nederland geeft de digitale elite geld uit aan boeken en reizen, en houdt van hockey.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie