Lidl wint Beste Folder Award 2013

Lidl heeft donderdag de Beste Folder Award 2013 gewonnen. In een online verkiezing nam de discountsupermarkt het op tegen bijna honderd andere retailers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Meer dan tachtigduizend consumenten brachten hun stem uit op hun favoriete folder. Daarbij kwam die van Lidl als winnaar uit de bus, met 4350 stemmen en een gemiddelde score van 8. De discounter werd op de voet gevolgd door Deen supermarkten en Xenos. In de categorie ‘regionaal’ won de brochure van Foto Klein.

De Beste Folder Awards zijn een initiatief van DDMA Businessgroep Verspreidingen en werden uitgereikt tijden de Nationale Dag van de Brievenbusreclame in Haarlem. De prijs vervangt daarmee de Gouden Deurmat, die zich beperkte tot enkel landelijke folders. Het onderzoek is uitgevoerd door onderzoeksbureau Q&A Research & Consultancy. Consumenten konden gedurende zeven weken een folder beoordelen. Dit gebeurde op zeven aspecten met betrekking op producten, aanbiedingen, lay-out en aantrekkelijkheid.

Waar moet een goede folder aan voldoen? De organisatie van de award vroeg het aan drie ervaren folderliefhebbers. In twee keer twee minuten leggen ze het uit:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie