Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Er is weinig mis met hun logo . Ze maken de nodige Nederlandse producties met kwaliteit, in plaats van opgewarmde Amerikaanse treurnis van veel andere zenders.

Ik heb ook weinig tegen hun voetbaluitzendingen, al beginnen die niet direct met Ajax of PSV. Duren alleen te lang. De commentatoren zijn echter niet minder, de registraties evenmin. Tijdens de reclames kan ik bovendien het bord Chinees op mijn schoot rustig leegeten. Ook leggen ze het ‘journalistiek’ niet af tegen de NOS – vooral nu die het presteert zelfs een oefenwedstrijd tussen Feyenoord en Chelsea live uit te zenden. Compleet met voor- en nabeschouwing.

Waarom gaat het dan zo fout met Talpa? Waarom dat imago en die woede tegen de zender? Waarom blijven de kijkers weg? En waarom komt de VARA (met zijn grootverdieners) ermee weg een te presenteren naar hun commerciële concurrent? Uiteraard blijkt daaruit dat Nederlanders Talpa maar gepruts vinden. Da’s een miese actie.

Ik denk dat het zo niks gaat worden met Talpa. Daarom de vraag aan degenen die het kunnen weten – ja u bezoekers van Commlog: hoe komt dit toch? Eigen schuld? Door massale bashing van de Publieken? Foute presentatie? Of toch gewoon een slecht 'product'?

En belangrijker nog: wat raadt u Talpa aan: een nieuwe naam nemen? Een ander logo, en een nieuwe campagne? De boel lostrekken van de poenerigheid van John de Mol? Of stug doorgaan en wachten tot er overdag ook tv kan worden gemaakt?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie