Leve de koning

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Onze prins snapt wat marketing is. Vaak wordt prins Willem Alexander afgeschilderd als een man die qua communicatie nog veel te leren heeft. Maar hij heeft zijn zaakjes gewoon erg goed in orde. Ten eerste zorg dat je als persoon de juist mensen om je heen hebt, en met Maxima is dat ok. En tijdens het staatsbezoek van het paar aan Marokka viel mij nog iets op . Het paar had 12 Nederlandse jongeren meegenomen, waarvan 6 van origine Marokaans en 6 van Nederlandse origine. :

"De jongeren ontmoetten Marokkaanse leeftijdgenoten en leerden van de prins en prinses over waterbeheer en microkredieten, leningen voor kleine zelfstandigen in de Derde Wereld. Máxima: "Wij hebben ook veel profijt van hén gehad. Ze waren vertalers, we hoorden wat hun issues zijn en wat gemeenschappelijk is met de jongeren hier."

Kijk dat is marketing in optima forma, een belangrijke doelgroep (de toekomstige Nederlandse burgers onder het toekomstige paar), betrekken bij je beleid en goed luisteren naar je doelgroep. Nee, Willem Alexander heeft het prima in orde, hij snapt dat je als toekomstig koning het vak marketing gewoon hard nodig hebt. Willem Alexander heeft met het merk Oranje goud in handen en hij weet hoe hij daarmee moet omgaan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie