Kinetic Zone, onderdeel van WPP en Out of Home specialist Kinetic, zijn daarvoor een exclusief partnership aangegaan met Megawatt Advertising & Fieldmarketing uit Eindhoven.
In 2016 staan er naar verwachting tientallen fieldmarketingcampagnes op de planning. Van sampling, en promotie tot roadshows, tastings en activaties op events. De focus ligt dit jaar met name op de Nederlandse markt. Later volgen België en Luxemburg om aan de vraag van internationale merken te kunnen voldoen die vaak Benelux georganiseerd en georiënteerd zijn.
Marjan Leeuwenkuijl, Business Development Director van Kinetic Zone: ‘De snelle groei in de afgelopen twee jaar heeft ertoe geleid dat de werkwijze van Kinetic Zone anders ingericht moest worden om nóg meer grip te krijgen op het creatieve proces en de executie van campagnes. Waar we voorheen de uitvoering van campagnes via een zorgvuldig geselecteerde groep preferred suppliers coördineerden, kiezen we nu bewust voor een nieuwe strategie in de vorm van een exclusieve samenwerking met één specialist op het gebied van fieldmarketing en activatie.’
Kinetic Zone wil de adviesrol op het gebied van brand en shopper activation verder uitbouwen en daarmee tegelijkertijd ook creativiteit, conceptuele slagkracht en de volledige executie van campagnes in huis te halen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!