Klomp was founding partner van Beyond the Line/Y&R en Karmanomics.
Klomp gaat zich bij True Ideas bezighouden met merkpositioneringen en marketingstrategieën. Ook zal hij vanaf 1 april de redactie voor een nieuwe blog over de betekeniseconomie en betekenismarketing voor zijn rekening nemen: Thruthmarks.
Robert-Jan de Groot: ‘Met Kees in onze gelederen willen we doorgroeien naar de volgende fase van ons bureau. We streven er naar om een full-service advies-bureau voor betekenismarketing worden. Wij vinden
namelijk dat het betekenis-beginsel een centrale en effectieve benadering van merkmanagement is’.
Kees Klomp: ‘True Ideas was al jaren een klant van me. De stap om me aan te sluiten en bij ze te gaan werken was dus snel gemaakt’.
True Ideas werkt voor klanten als Rabobank Nederland, Hero, Friso,Cup-a-Soup, Croma, Lipton, PGGM, Telecombinatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!