Niet alleen technologische transformaties ook organisatorische, maatschappelijke of menselijke transformaties krijgen met de categorie Innovation & transformation een podium.
Dick Buschman, Esprixbestuur en Partner Achtung!mcgarrybowen: 'Mensen blijven de voortgaande digitalisering benutten, maar doen dit steeds selectiever. Aanvankelijk waren het technische hoogstandjes waarmee merken hoge ogen konden gooien, nu draait het echt om het bieden van service en oplossingen. Daar is naast creativiteit ook inventiviteit voor nodig. Een van de doelstellingen van de categorie Innovation & Transformation is het motiveren van merken en bureaus om creativiteit ruimer te benutten dan alleen voor advertising.'
Jacqueline Smit, voorzitter Esprixjury en commercieel directeur TMG Landelijke Media: 'Merken zijn steeds meer op zoek zijn naar inventiviteit in allerlei aspecten van hun bedrijfsvoering. De behoefte aan creatieve bedrijfskundige oplossingen groeit. We dagen marketeers en bureaus uit om te laten zien hoe marketingcommunicatie zich blijft ontwikkelen. Koplopers zetten we met een award in het zonnetje. Zij banen de paden.'
De deadline om werk in te sturen voor de Esprix is op 20 januari. Dat kan in twaalf verschillende categorieën, waarbij het inzenders vrij staat om een campagne in meerdere categorieën in te sturen. Voor de categorie Innovation & transformation is uitstel mogelijk.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!