Hunkemöller gaat meer de nadruk leggen op het personaliseren van de customer journey. Dat doet het door in samenwerking met het ‘groeiplatform’ van Insider klantgegevens uit verschillende kanalen samen te voegen om gebruikers te segmenteren en te activeren via AI en machine-learning technologieën.
Hunkemöller: ‘Deze uitkomsten maken het mogelijk om gepersonaliseerde toepassingen te verwezenlijken via internet, app, e-mail, messaging apps en meer. Tijdens de eerste maanden van onze samenwerking hebben we meer dan 20 scenario’s voor personalisatie bedacht en verspreid onder hun klanten via verschillende kanalen.’
'Nog drie van deze bh's op voorraad'
Hunkemöller zegt onder klanten zo een gevoel van urgentie te hebben kunnen creëren. Door inzicht te geven in de populariteit van ieder product, zou er extra vertrouwen zijn gegenereerd onder online shoppers. Hunkemöller gaat met de toepassing van de technologie richting de werkwijze van Booking.com. Naast klantbeoordelingen van producten, zien shoppers ook hoeveel exemplaren er nog van op voorraad zijn en hoeveel andere mensen het artikel op datzelfde moment bekijken.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!