Overslaan en naar de inhoud gaan

Hunkemöller goes Booking.com door personalisatie middels AI

Customer journey verbeteren, gevoel van urgentie creëren, extra vertrouwen geven, Hunkemöller doet het met AI.
Hunkemöller verbetert customer journey
Hunkemöller verbetert customer journey
© Hunkemöller
Hunkemöller verbetert customer journey
Hunkemöller verbetert customer journey
© Hunkemöller

Hunkemöller gaat meer de nadruk leggen op het personaliseren van de customer journey. Dat doet het door in samenwerking met het ‘groeiplatform’ van Insider klantgegevens uit verschillende kanalen samen te voegen om gebruikers te segmenteren en te activeren via AI en machine-learning technologieën.

related partner content for mobile comes here

Hunkemöller: ‘Deze uitkomsten maken het mogelijk om gepersonaliseerde toepassingen te verwezenlijken via internet, app, e-mail, messaging apps en meer. Tijdens de eerste maanden van onze samenwerking hebben we meer dan 20 scenario’s voor personalisatie bedacht en verspreid onder hun klanten via verschillende kanalen.’

'Nog drie van deze bh's op voorraad'

Hunkemöller zegt onder klanten zo een gevoel van urgentie te hebben kunnen creëren. Door inzicht te geven in de populariteit van ieder product, zou er extra vertrouwen zijn gegenereerd onder online shoppers. Hunkemöller gaat met de toepassing van de technologie richting de werkwijze van Booking.com. Naast klantbeoordelingen van producten, zien shoppers ook hoeveel exemplaren er nog van op voorraad zijn en hoeveel andere mensen het artikel op datzelfde moment bekijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
marleen

Ging gisteren iets mis bij hunkemoller, namelijk via https://www.spydeals.nl/hunkemoller flink wat leuke lingerie besteld

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in