Sportclubs kunnen zich aanmelden om ‘De helderste club van Nederland’ te worden. De club die de regels rondom verantwoord alcoholgebruik het best toepast, maakt kans op een reis naar de Olympische Spelen, een sportclinic of kaarten voor een sportwedstrijd.
'We hebben de grenslijnen van het sportveld terug laten komen in het communicatiemateriaal', aldus Rogier Heijning, creative director bij Lemon Scented Tea. 'De lijnen staan voor regels en grenzen. Op de visuals is de lijn te zien tussen de bar en het sportveld. Hiermee willen we duidelijk maken dat er - net als op het veld - duidelijke regels gelden in de sportkantines en clubhuizen'.
Bas Stok, manager duurzaamheid bij Heineken Nederland: 'De Blijf Helder-campagne is, na het Duurzame Partners in Business-programma, de tweede campagne die Heineken samen met Lemon Scented Tea heeft ontwikkeld. Ook deze keer heeft Lemon Scented Tea met hun professionele houding en creatieve expertise ons weten uit te dagen om tot een mooi en aansprekend resultaat te komen'.
De campagne wordt ondersteund met de speciale website 'Blijf Helder'.
Credits:
Bureau: Lemon Scented Tea
Verantwoordelijk vanuit Heineken: Bas Stok
Creatie: Rogier Heijning, Tom de Hooge, Coert Buiting, Wilmar Versprille en Mathijs Groos
DTP: Hugo Jansen
Strategie: Myriam van Engelen
Account: Miriam van Dijk en Orfee Goedkoop
Productie: Tamara Boogaard en Erwin van Rheenen