Ik las op Zibb.nl dat het zoetemeisjesmerk Oilily sinds vandaag terug is van nooit helemaal weggeweest. Volgens marketingdirecteur Gijs de Kogel is er zelfs alweer een nieuwe kinderkledingcollectie in de omloop.
Voor de liefhebber, de kleren zijn voorlopig alleen te koop via de internetwinkel en in een klein aantal kinderkledingspeciaalzaken. Het bedrijf wil volgens De Kogel op termijn wel weer eigen winkels gaan openen in binnen- en buitenland: “Het is zeker een voornemen, maar het is nog toekomstmuziek.” Verder wil Oilily zich ook gaan richten op accessoires en andere lifestyle producten.
Fans mobiliseren
Jammer dat Oilily niet meteen de gelegenheid te baat heeft genomen om promoters te mobiliseren in een community. Ik vraag me af, zou Oilily nog voldoende fans hebben om de draad weer op te pakken? Of zou het ze lukken om nieuwe doelgroepen aan te spreken? Wat denken jullie?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!