Dit weekend start de hackathon “iBeacon experience days”. Dit is een tweedaags festival over samenwerking, creativiteit en concepten rondom iBeacon. Ontwikkelaars, creatieven, marketeers en ondernemers komen samen om nieuwe applicaties en toepassingen voor de bluetooth zender en ontvanger iBeacon te bedenken en te ontwikkelen. Het evenement, op 23 en 24 augustus in het VondelCS in Amsterdam en is voor iedereen toegankelijk.
Sanoma heeft innovatie een vaste plek in haar organisatie gegeven door het Innovatielab. Met verschillende acceleratorprogramma’s en the lean startup methode zet het mediabedrijf vol in op innovatie. Dit maal gaat Sanoma de samenwerking aan met Glimworm en Appsterdam.
Lassi Kurkijarvi (Director Innovation Sanoma): 'De iBeacon is voor ons een interessante nieuwe ontwikkeling. Het biedt de mogelijkheid advertentiecampagnes concreet op de winkelvloer te meten en content op een relevante plek te communiceren. En dat is pas het begin. Met de hackathon hopen we dan ook de mogelijkheden nog verder te ontdekken. Daarnaast biedt het evenement ons de mogelijkheid in contact te komen met talent dat bij Sanoma wil werken en partners te spreken waar we samen mee kunnen innoveren om zo uiteindelijk onze klanten beter te helpen. Innoveren doe je samen.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!