Premium

Editor’s pick: 6 internationale artikelen die je gelezen moet hebben

Onmogelijk om alle interessante artikelen te spotten en te lezen. Daarom maakt de redactie van MarketingOnline wekelijks een selectie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze week 6 artikelen uit de internationale marketingwereld.

1.

Vine, het zessecondenfilmpjesplatform (eigendom van Twitter) is hip. &;Vine is kind of like a hit show. It&;s successful right now. Thus, I should advertise on it.&;

Betaalde advertenties zijn nog niet mogelijk, maar adverteerders proberen wel de aandacht op Vine te vangen van de inmiddels 40 miljoen gebruikers.

Mashable laat zien hoe bijvoorbeeld Coca-Cola en datingsite Badoo aan ‘stealth marketing’ doen.

2.

Fouten maken is menselijk, maar sommige kun je beter achterwege laten.

Zoals het hebben van geen strategie, Twitter gebruiken zonder beeld, hashtags links laten liggen en nog 12 andere tips van Business 2 Community.  

3.

4.

AdAge geeft vijf strategieën voor een betere ROI , en dan vooral een betere ‘I’.

Zoals: zorg voor echte transparantie in  het uitgavenpatroon.

5.

Wat gebeurt er als het minder gaat? Wat gebeurt er als bij de eerste tekenen van tegenspoed in de reclamebudgetten wordt gesneden, wat altijd het geval is? 

6.

Digiday meldt dat het niet in de laatste plaats te maken had met het neerhalen van de silo&;s.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie