H&M heeft de 1.000 m2 BlowUP op het Marriott hotel in de Amsterdamse binnenstad gekozen voor hun lanceringscampagne voor “Modern Essentials selected by David Beckham”.
Deze nieuwe collectie bouwt voort op de eerdere kledinglijn H&M’s ‘David Beckham Bodywear’. Petra Jansen, Marketing Manager van H&M Nederland, zegt in een toelichting: 'Met de collectie "Modern Essentials selected by David Beckham" kunnen mannen wereldwijd delen in Beckhams alom erkende gevoel voor stijl. Voor de lanceringscampagne zochten we een impactvolle manier om de collectie groots en spraakmakend te presenteren en de locatie tegenover het Amsterdamse Leidseplein is daar perfect voor.'
De geïntegreerde campagne omvat tevens TV, tijdschriften, online en grootschalige Out of Home media.
Recycling
Het materiaal dat is gebruikt voor de 1.000 m2 BlowUP zal worden gerecycled tot tot fashionable shoppingbags die worden weggegeven aan H&M klanten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!