Specialisten van TTY, eFocus, Clockwork, TamTam, Snakeware, DotControl, Enrise, Digitas LBi, Estate Internet en Mangrove zullen 3 en 4 juni doorlopend seminars verzorgen over de meest actuele ontwikkelingen in digital en digital marketing.
De PIBN Digital Dome bestaat uit een exclusieve ruimte voor maximaal 80 personen. Andere speciale thema-domes worden gebouwd rondom diverse topics, zoals mobile en media innovatie.
De Digital Dome-partners voegen zich bij Marcom-sponsoren Beeckestijn, Coosto, USG Marcom Sales, Visma, Femmefab, IDMK trainingen, Graphit, Snakeware & REP’S Promotion Support, en bij branchepartners Platform Klantgericht Ondernemen, DDMA en Nima.
6000 inschrijvingen
Marcom14 is het grootste event in de Benelux voor de marketing- en communicatiebranche. Vakgenoten komen samen voor meer dan 100 informatie- en inspiratiesessies over trends en ontwikkelingen in marketing, communicatie en media. Inmiddels hebben 6000 mensen zich aangemeld.
Tijdens de zevende editie van de ‘playground for professionals’ presenteren bedrijven nieuwe producten en diensten, zijn er keynotes van (inter)nationale topsprekers, maar ook speciale themasessies over onderwerpen als digital, social, e-commerce, mobile, technologie, media en innovatie.
Registratie voor Marcom14 is gratis bij voorinschrijving. Meer informatie, over het programma en de sprekers, en over sponsoring, is te vinden op marcom14.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!