Digitale ervaring in Karl Lagerfeld conceptstore

Karl Lagerfeld en Emakina hebben in Amsterdam samengewerkt aan een concept store. Digitale innovaties maken deel uit van de winkelervaring.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De winkel bevindt zich een pand uit de achttiende eeuw in de Hartenstraat. Naast de prêt-a-porter collecties voor dames en heren worden er ook accessoires, ‘limited edition’ creaties en een boekenselectie van Karl verkoch

De conceptstore biedt ook een digitale ervaring. Shoppers kunnen op iPads de meest recente collecties, video's en nieuwsberichten bekijken, surfen naar Karl.com en foto’s nemen van hun favoriete stukken. Ze worden daarbij ook uitgenodigd om in het digitale gastenboek hun persoonlijk bericht achter te laten voor de designer en hun reactie te posten op de Facebookpagina. Ook kleding passen krijgt een digitale touch; de pashokjes zijn omgetoverd tot look-books, waarin je je eigen look kunt fotograferen en terugzien op touchscreens. Op het scherm breng je dan Karl-geïnspireerde filters aan, waarna je het resultaat weer kan delen in je netwerken. Ook handig: alle medewerkers zijn uitgerust met een draagbare betaalautomaat.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie