Het merk Danerolles, lanceerde afgelopen week de nieuwe verpakkingslijn ontworpen door Design Bridge. De verpakkingslijn grijpt terug op ‘wat Danerolles zo bijzonder maakt: de smaak en het gemak van vers deeg in blik’.
‘Uniek croissantje bakken’
Op de nieuwe verpakkingen staan illustraties centraal, die ‘het ambachtelijke gevoel, de echtheid van de producten en het creatieve proces waarbij iedereen zijn eigen, unieke croissantje bakt moet benadrukken.'
'Elke deegvariant heeft zijn eigen kleur wat een retro, nostalgisch gevoel geeft en schapkracht en navigatie op het schap moet geven. Het logo is wit van kleur en is schuin gedrukt op de hoek van de openingsrichting zodat het goed zichtbaar is, ongeacht de plaatsing op het schap.
Zes verschillende verpakkingen
De nieuwe range is gelanceerd in de Benelux en Scandinavië en bestaat uit zes verschillende verpakkingen, waaronder croissants, extra large croissants en petits pains.
De oude lijn
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!