Commercie durft te kiezen voor senioren

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

en ook Reclameweek kwam vandaag met een Gayvertising special (toeval?). Doelgroepmarketing doet het altijd goed bij marketeers.

Naast gayvertising horen we de laatste tijd ook weer meer over Seniorenmarketing. Hoewel ik zelf 10 jaar geleden al bij een bureau stage liep dat daarin gespecialiseerd was, lijkt het nu dan toch eindelijk het grote gat in de markt. 'De Grijze Genieter heeft geld en tijd, dus marketeers; pak uw kans.' Een oproep die blijkbaar nog steeds kan prikkelen.

De komende week zullen we in de media meer gaan horen over Seniorenmarketing want de , gaat van start. Als we van deze beurs mogen geloven, wordt het een groot succes. Op de dertiende editie van de 50PlusBeurs zijn veel nieuwe grote commerciële aanbieders aanwezig.

Opel, Volkswagen, Chrysler, Renault, Daihatsu, Mitsubishi en Kia. M&S mode, Quelle, Miss Etam en Ecco. ABN AMRO en Rabobank en De Nederlandsche Bank. Bever Zwerfsport, NCRV, Omroep MAX en TROS. Auping, Batavus en Gazelle. Heijmans Vastgoed en RCN Vakantieparken. Ze zijn er allemaal!

Welke oudere/bejaarde Molblogger gaat een kijkje nemen? Ik ben erg benieuwd wat al deze merken de senioren te vertellen hebben. Vooral benieuwd of ze een blik stigmatiseringen opentrekken of zich echt in de doelgroep verdiept hebben. Ik hoor het graag!

PS Ik stel voor dat we in oktober ons allemaal op seniorenhomomarketing gaan richten

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie