Met één druk op de knop kunnen organisaties hier klantdata valideren en verrijken met ruim duizend socio-demografische kenmerken.
CDDN is een grote aanbieder op het gebied van datakwaliteit en informatievoorziening aan organisaties. Door data te delen in een onafhankelijk data-managementplatform, worden grote hoeveelheden kennis verzameld en centraal beheerd. 4orange is gespecialiseerd in het bijeenbrengen en vertalen van data naar informatie, campagnemangement en marketing-infrastructuur.
Door deze twee diensten op één plek aan te bieden, ontstaat volgens de samenwerkende partijen een zogenaamde one-stop datahub. Dat is een plek waar een verzameling van gegevens afkomstig uit meerdere bronnen bijeengebracht worden voor verspreiding en deling.
Onderzoek van KPMG laat zien dat bedrijven Big Data vooral gebruiken om de klantservice te verbeteren en inzicht te krijgen in de klantbehoefte. Martijn de Boer (foto), ceo van CDDN: ”Vrij vertaald draait het om twee zaken: ken je klant en zorg dat je hem of haar bereikt. Vanaf vandaag zijn beide typen data binnen één data ecosysteem beschikbaar gemaakt.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!