Capgemini, Dept Agency en nog 16 organisaties sluiten zich aan bij DDMA

De branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales telt inmiddels meer dan 360 leden.

DDMA groeit door met 18 nieuwe leden in het tweede kwartaal van 2022. Onder meer het Rotterdam Philharmonisch Orkest, Capgemini en Dept Agency sloten zich aan bij de branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales. DDMA telt nu meer dan 360 organisatieleden. Nieuwe leden op een rijtje:

- Het Rotterdam Philharmonisch Orkest

- Capgemini

- Dept Agency

- Oba

- Beslist.nl

- Kotak Marketing

- Greenhouse Group

- Agrio Uitgeverij

- Van Vreeden Consultancy

- Abovo Maxlead (voorheen alleen lid als Abovo Media)

Vereniging Grootgebruikers Postdiensten sluit zich aan bij DDMA

Recent sloot de Vereniging Grootgebruikers Postdiensten (VGP), zich aan bij DDMA. Dat leidt ertoe dat zeven organisaties die hiervoor bij VGP zaten, hun lidmaatschap nu 'omgezet' hebben naar DDMA. Dat zijn:

- Intermail

- Jetmail

- Mailstreet

- Paragon Customer Communications

- Vogelaar

- AddComm

- Pondres

Daarnaast koos Pega voor een kennispartnerschap met DDMA.

Ledenboost

Diana Janssen, directeur van DDMA, stelt vast dat de aansluiting van VGP en de oprichting van de DDMA Commissie Post voor een flinke ledenboost uit de posthoek hebben gezorgd. ‘Daarnaast is onze groei zoals altijd afkomstig uit uiteenlopende sectoren, met zowel adverteerders als agency’s. In deze tijden van continue verandering zijn organisaties op zoek naar richting en verbinding – en dat vinden ze bij onze vereniging.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie