Bureau Dorst & Lesser bedenkt Twingo Fashion Challenge voor Renault Nederland

Renault introduceert de nieuwe Twingo. Met de Twingo Fashion Challenge wil het merk zijn waar de doelgroep is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de Twingo Fashion Challenge wil Renault Nederland met de introductie van de nieuwe Renault Twingo daar zijn waar de doelgroep is: online op fashion- en beautyblogs en offline in de winkelstraten om de awareness voor dit nieuwe model binnen de doelgroep zo groot mogelijk te maken.

Campagnebeschrijving
Het verantwoordelijke bureau, , beschrijft de campagne als volgt: &;De "Twingo Fashion Challenge" start online. Op het platform kan iedere deelnemer een fashion statement claimen of zelf creatief aan de slag gaan en een eigen quote schrijven. Deze statements worden omgezet in unieke codes die op hun beurt weer op aan kledinghangers worden gekoppeld. Op 4 oktober geven bekende influencers Cynthia Schultz, Annic van Wonderen en May-Britt Mobach de campagne een offline twist. Zij zorgen ervoor dat, uiteraard met de nodige hulp, vanaf 4 oktober alle kledinghangers in boetiekjes verspreid door Nederland te vinden zijn. Wordt de code op de kledinghanger geclaimd op het online platform dan maken zowel de deelnemer die de unieke code online heeft aangemaakt, als de deelnemer die de code offline gevonden heeft, beiden kans op een eigen driedaagse citytrip inclusief €400,- shopgeld met de nieuwe Renault Twingo naar Parijs, Londen of Antwerpen!&;

De campagne loopt van 17 sept tot en met 11 oktober.

Credits
Bureau: Dorst & Lesser
Opdrachtgever: Renault Nederland
Creatie: Dorst & Lesser
Copywriting: Dorst & Lesseer
Techniek: Wirelab

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie