Het bureau uit Veghel richt zich zowel op communicatie als een drukkerij. 'De nieuwe naam New Brand Activators schept duidelijkheid naar alle partijen. We kunnen gericht de positionering van ons bureau gaan uitdragen', zegt algemeen directeur Niels Bek. 'Bovendien hebben we de propositie van Bek als drukkerij aangescherpt. We zijn de weg ingeslagen van 1 op 1 publiceren, op papier maar ook digitaal.'
Frank van Meijel, manager New, ontkent dat het hier om een start-up gaat. 'Met 31 collega’s zijn we niet echt nieuw. Alleen de vorm waarin wij werken is nieuw. Onder de vleugels van Bek hebben we onszelf al bewezen. Wij werken voor retailers en fmcg-merken, zoals Sligro, EMTÉ, Makita, Royal Canin en Ekoplaza. Over en weer geloven wij in langdurige relaties.'
Database marketing, strategie, creatie, foto/video vormen de pijlers van New Brand Activators.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!