Het bureau uit Amsterdam gaat Bookit ondersteunen bij al haar online marketingcampagnes, zowel strategisch als operationeel, op het gebied van search engine en display advertising, eCRM en marketing automation.
Met bijna een miljoen gasten per jaar en meer dan tweeduizend hotels en 550 bungalowparken is Bookit marktleider in korte hotel- en bungalow vakanties. Naast Weekendjeweg.nl vallen ook BungalowS.nl, Nachtjeweg.nl, BungalowTrips.nl, Weekendjeweg.be en Kerstmarkten.nl onder de Bookit holding.
'Ematters heeft in de pitch aangetoond zich het beste te kunnen inleven in ons businessmodel. Daarnaast zijn zij door hun full service-insteek in staat de connectie te maken tussen onze paid en owned kanalen en zo het maximale resultaat uit onze budgetten te halen,' aldus commercieel directeur Ed Trentelman.
Ruben Niet, commercieel directeur Ematters: 'We zijn trots dat wij als sterkste partner uit de pitch naar voren zijn gekomen en kijken uit naar de verdere samenwerking met Bookit. De ambities en het vertrouwen in elkaar zijn groot en we hebben in korte tijd inmiddels al mooie resultaten geboekt.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!