Bloemisten kiezen voor Whitelabel PR

Burau gaat werken aan profilering vakbloemist

De Vereniging Bloemist Winkeliers, de brancheorganisatie voor bloemisten in Nederland, heeft Whitelabel PR verkozen als PR-bureau. Whitelabel PR gaat VBW ondersteunen met haar mediarelaties en het naar buiten brengen van de economische relevantie van de branche en de rol en waarde van de bloemist.

Moederdag 
David Gribnau, bedenker en oprichter van Whitelabel PR, is er trots op dat zijn bureau is gekozen: &;Whitelabel PR gaat bloemisten helpen om in aanloop naar de zogenaamde speciale bloemdagen zoals Moederdag, Pasen en Valentijn en kampioenschappen bloemsierkunst media-aandacht te creëren, met als doel de vakbloemist te profileren. Daarnaast is het de bedoeling om ook aan de media te laten zien dat de VBW voor media een waardevolle bron van informatie is.&

1 miljard euro
VBW is de vertegenwoordiger van ruim 1300 bloemisten en vertegenwoordigt ruim 60% van de omzet en de werkgelegenheid in de branche. Dan hebben we het dus over een aanzienlijk bedrag als je weet dat de bloemisten in Nederland een omzet van ruim 1 miljard euro genereren. Bram Rijkers van VBW noemt de samenwerkingeen volgende stap &;om de vakbloemist nog beter op de kaart te zetten&;. Doel is meer bekendheid en positieve waardering voor bloemisten creëren bij consumenten door het vak eigentijds te positioneren.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie