Azerion heeft de tiende acquisitie in een jaar gedaan met de overname van Collective Media Europe, dat zich richt op geïntegreerde digitale merkcampagnes. Sebastiaan Moesman, chief revenue officer van Azerion: 'Door de expertise van Collective Media in tech, content en data voor uitgeverijen en adverteerders kan het direct geïntegreerd worden in het bestaande Azerion ecosysteem.'
De aankoop zorgt voor een uitbreiding van Azerion in creatieve digitale advertising oplossingen in Engeland en de pan-Europese markten. Klanten zijn onder andere Coca-Cola, Huawei, Heineken, Mars, Microsoft, Samsung, Sony, Tesco, Unilever, Vodafone en VW. Het bedrijf is nu nog onderdeel van TI Media.
Overnames
Azerion, op 1 bij online in Adformatie's Media Report van 2019, nam in korte tijd onder meer Improve Digital, Widespace, Semilo en Zoomin.tv over. Daarnaast is er een joint-venture met Talpa Network in het nieuwe casual gamesbedrijf Talpa Gaming.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!