Autodrop wil met GIFvertising reclameblok ontwrichten

Samen met Initiative brengt het snoepmerk online GIFs naar tv.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Creative director Joey Hullegie van Initiative CO: &;Het wordt steeds lastiger om op te vallen in ons tv-landschap.  Dit vergde een stap verder dan gewoon een goede commercial. Dit vereiste een disruptie op de traditionele commercial überhaupt. Dus namen we populaire online "GIFjes" en brengen deze nu naar tv.&;

De korte videofragmenten moeten volgens Hullegie voor een &;absurd en grappig&; effect zorgen. &;10”en 5” commercials, met zijn 3-en in een blok, kriskras tussen standaard 20”en 25” commercials. Niemand die zich aan het eind van het blok nog iets anders herinnert dan Autodrop en er is onbeperkt online potentieel.&;

De pay-off blijft: &;Altijd weer die Autodrop. Zo lekker, ’t zou verboden moeten worden!&;

Klant: Concorp Brands - Ivo Brand
Concept: Rene van der Mark & Terence Huijgen
Strategie & Integratie: Joey Hullegie
Productie: Lukkien
Regisseur: Peet Gelderblom

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie