Premium

Arbeidsmarktcampagne KPN: 'Op zoek naar de monteur van de toekomst'

KPN zoekt met deze campagne aansluiting bij de belevingswereld van deze jongeren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

KPN wil 200 nieuwe monteurs werven. Daartoe maakte N=5 een arbeidsmarktcampagne waarin een serie van vier absurdistische video&;s centraal staan. Daarnaast zijn er banners en inhakers waarmee KPN net afgestudeerde MBO&;ers op, om als monteur van de toekomst problemen op te gaan lossen. Het gaat om problemen als een tostiapparaat dat weigert een hotspot aan te maken en een zonnebank die luisterboeken downloadt die je al drie keer hebt gehoord.

Het bureau: &;Bizar klinkende problemen die ons leven in de toekomst zouden kunnen ontwrichten. Met deze campagne zoekt KPN aansluiting bij de belevingswereld van deze jongeren.&;

Credits KPN – campagne ‘KPN zoekt monteurs’
Opdrachtgever: KPN
Verantwoordelijk bij KPN: Miemie Man, Roema Rambhadjan, Yvette Belt-Beekman
Bureau: N=5
Creatie: Bas Janssen, Koen Janssen
Creatieve Directie: Olaf van der Geld
RTV: Guy van der Hoop
Account: Ralph Balk, Floris Reuvers
Strategie: Bastiaan Weers
Online Producer: Michiel de Vos
Editor: Renoud Netjes
Geluid: The Ambassadors Sound

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie