Vanaf 29 november 2012 is Nederland een nieuwe dag-attractie rijker. Aan de Amsterdamse Zuidas wordt Amsterdam EXPO geopend, een expositieruimte van bijna 3000 m2 waar de komende jaren tentoonstellingen van wereldniveau worden geprogrammeerd. Na een bureauoriëntatie heeft Amsterdam EXPO besloten om mediabureau ZIGT te vragen voor de opzet en ondersteuning van diverse marketingactiviteiten. Op dit moment wordt er gewerkt aan de campagne rondom de tentoonstelling Toetanchamon, zijn graf en zijn schatten, die op 29 november de deuren opent voor het publiek.
De campagne voor Toetanchamon, zijn graf en zijn schatten zal op veel plekken zichtbaar worden gedurende de komende weken. Onder meer een partnership met National Geographic Channel, veel buitenreclame in Amsterdam en omgeving, een voorverkoopactie met SBS6 en Veronica Magazine en een 8 pagina special over Toetanchamon bij de Telegraaf van 29 november maken onderdeel uit van de campagne.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!