AH zet in op vrouwen tijdens het EK

Reikhalzend is uitgekeken naar de EK-actie van Albert Heijn. Waar komen ze mee: voetbalplaatjes. Maar dan net even anders.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor het Europees Kampioenschap lanceert Albert Heijn de Mannen tegen de Vrouwen Pool op Facebook. Tijdens dit EK moet voor eens en voor altijd duidelijk worden wie er het meeste verstand van voetbal heeft: de mannen of de vrouwen. Om mannen en vrouwen een handje te helpen bij hun voorspellingen zijn bij Albert Heijn gratis Panini voetbalplaatjes en een speciaal verzamelalbum verkrijgbaar, waarin informatie over de tegenstanders van het Nederlands elftal staat.

'Met de Albert Heijn Mannen tegen Vrouwen Pool slaan we dit EK een andere weg in. We willen blijven vernieuwen en onze klanten blijven verrassen. Met een knipoog naar de eeuwige strijd tussen de seksen voegen we deze zomer nog een spannende wedstrijd aan het EK toe. We beginnen al te oefenen met de uitzwaaiwedstrijd op 2 juni', vertelt Sander van der Laan, Algemeen Directeur Albert Heijn, in een persbericht.

Via een app op www.facebook.com/albertheijn kan heel Nederland vanaf 28 mei meedoen aan de Albert Heijn Mannen tegen de Vrouwen Pool. Mannen en vrouwen kunnen hier voor iedere wedstrijd van Oranje de stand voorspellen. Albert Heijn houdt alle voorspellingen bij en laat vóór elke wedstrijd zien hoe de mannen en de vrouwen denken dat het Nederlands Elftal gaat presteren. Aan het einde van de wedstrijd wordt duidelijk of de wedstrijd het beste is voorspeld door de mannen of de vrouwen. Deelnemers kunnen op Facebook ook een persoonlijk Vriendenduel aangaan met vrienden in hun netwerk van het andere geslacht en hier een persoonlijke inzet aan verbinden.

Om de uitslagen nog beter te kunnen voorspellen heeft Panini een speciaal verzamelalbum voor Albert Heijn gemaakt: ‘Het toernooi door de ogen van Oranje’. In het album staan statistieken en informatie over de tegenstanders van Oranje vanuit Nederlands perspectief. Het verzamelalbum kost €1,49. Bij iedere €10 aan boodschappen ontvangen klanten een zakje met vijf voetbalplaatjes van de tegenstanders van Oranje. Er zijn in totaal 246 verschillende plaatjes te sparen.

Naast een Facebook app en voetbalplaatjes gaat AH ook los op merchandising. Voetbalfans kunnen Oranje steunen én hun voorspelling straks met iedereen delen met de Voorspelsjaals, Voorspelhoeden en Voorspelbretels die bij Albert Heijn te koop zijn. De Oranjeaccessoires bevatten een score-schuifsysteem waarop de voorspelde stand getoond kan worden. Om Oranje helemaal in stijl aan te moedigen, heeft Super Trash een Winning Ways jurkje ontworpen dat exclusief bij Albert Heijn verkrijgbaar is. Voor de mannen is er een officieel zwart KNVB t-shirt te koop

De actie loopt tot en met 1 juli.

- Blijf op de hoogte van alle EK 2012 inhakers met de .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie