Adverteerders haken in op Prinsjesdag

Adverteerders als Athlon Car Lease en GGZ hebben Prinjesdag aangegrepen om in de dagbladen en elders te adverteren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Athlon Car Lease omarmt de plannen van het kabinet rondom elektrisch rijden, omdat het volgens het bedrijf de weg naar het verduurzamen van mobiliteit vrij maakt. Voor de gelegenheid heeft Athlon het kabinet met een helm weggelaten. De koningin mocht haar eigen helm ophouden. De inhaker gaat gepaard met een grootscheepse PR campagne met onder meer een onderzoek onder Nederlanders waarin hun mening gevraagd wordt over elektrisch rijden. De presentatie van de resultaten en de overhandiging van een race helm aan minister Eurlings moeten zorgen voor media-aandacht, net als een Tableau Vivant, het nabootsen van de uiting in Den Haag. Doorn & Roos is verantwoordelijk voor de campagne.

GGZ Nederland gebruikt Prinsjesdag om een nieuwe landelijke campagne af te trappen, die duidelijk moet maken wat het belang van geestelijk gezondheidszorg is en waarom het kabinet er niet grof op moet bezuinigen. Centraal staat de pay-off ;1opde4&;">'1opde4' die duidelijk maakt dat 1 op de vier Nederlanders tijdens zijn leven een psychische stoornis krijgt. Maximum ontwikkelde de campagne.

Klik op een afbeelding voor een vergroting.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie